پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2711
-
الف
+

تازه‌ترین خبرها از سریال‌های در حال تولید سیما

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

در این گزارش، با آخرین خبرها از پروژه‌های تلویزیونی همراه ما باشید.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایرنا، اضافه شدن چهار بازیگر به سریال «روزهای آبی»، پخش فصل دوم «جلال»، پیوستن پوریا پورسرخ به سریال «برف بی صدا می‌بارد» خبرهای امروز سریال‌های در حال تولید سیماست.

روزهای آبی

همزمان با ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، چهار بازیگر جدید به این سریال پیوستند.

نادر سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصرنصیر و امیر غفارمنش چهار بازیگر جدیدی هستند که به مجموعه بازیگران «روزهای آبی» اضافه شده‌اند و به زودی یک بازیگر چهره دیگر نیز به ترکیب بازیگران این مجموعه تلویزیونی می پیوندد.

پیش از این ویدا جوان، فریبا متخصص، اکبر عبدی، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری مقابل دوربین سریال «روزهای آبی» قرار گرفته اند.

روزهای آبی داستان زندگی خانواده‌ای‌ است که با توجه به مشکلات مالی پدر و فرار از طلبکارها، مجبور به تجربه زندگی در روستای مادری شان می‌شوند و این آغاز چالش‌های تلخ و شیرین آنها در روستا است.

مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما و تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش در بهار ۱۴۰۰ آماده می‌شود.

جلال2

با پایان یافتن سریال «روزهای ابدی»، از 28 بهمن فصل دوم جلال را به کارگردانی حسن نجفی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: جلال در واقعه 22 بهمن از ناحیه پا تیر خورده و مجروح می‌شود. او به همراه خانواده خود به تهران می‌گریزد. ارتشبد شفقت دستور تجسس و دستگیری متهمین را صادر می‌کند. جلال در تهران متوجه موضوع شده و در خانه‌های امن از دست ساواک می‌گریزد و ...

عمار تفتی، حمیرا ریاضی، هادی افتخارزاده ،همایون ارشادی، رضا آب پاک، ثنا پورسعیدی، جواد قامتی، صدرا راعی، مهدی فقیه، راید تمیمی، شهرام عبدلی، علیرضا مهران، شیوا خسرومهر، مهران آتشزای، افشین سنگ چاپ و سعیده عرب از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

مجموعه تلویزیونی «جلال2» به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی کاری از مرکز صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و به سفارش معاونت امور استان‌ها با مشارکت گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.

بر اساس این گزارش، این مجموعه در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای هر شب ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید:

آی‌فیلمی‌ها منتظر «زنگ آخر» باشند

هشت‌ونیم دقیقه در آی‌فیلم+آنونس

تب سرد روی آنتن آی‌فیلم + آنونس

برف بی صدا می‌بارد

با گذشت ۱۵ درصد از تصویربرداری سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، پوریا پورسرخ به کادر بازیگران این سریال اضافه شد.

«برف بی صدا می بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در دهههای 60، 70 و 90 روایت شده و هم اکنون با حضورعوامل و بازیگران در یکی از بیمارستان‌های استان البرز، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده و به زودی گروه و عوامل این سریال تلویزیونی، راهی لوکیشن‌های شمال کشور و رفسنجان می‌شوند.

در خلاصه داستان این سریال که محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست، آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی‌کنم. برف بی صدا می بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم...

ا.ا/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر